ייבוא מסין? ככה תעשו את זה נכון ובטוח

מרינה פוקסמן / מגזין Fine&Stylish 1 Comment on ייבוא מסין? ככה תעשו את זה נכון ובטוח
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכתבה הקודמת סיפרנו לכם על הטרנד החדש בעולם עיצוב הבית: יבוא מיוחד מסין של פריטים עיצוביים שונים. מרינה פוקסמן – אדריכלית, אמנית ומעצבת פנים מוערכת, שבילתה שנה מחייה במזרח ונחשבת לאוטוריטה בכל מה שקשור לקניות בסין, מייעצת לנו איך לעשות את זה נכון:

טור אישי שכולו פרקטיקה מעשית

מטבחים

נרחיק קצת לערי האיזור כדוגמת פושן, שנזן וצ’ונסן. בכל אזור יהיו תתי תרבויות, שאיתן ישתנו גם השווקים. בפושן, למשל, נמצא תאורה, מטבחים, קרמיקה וכלים סניטריים. המתחם הענק מתחיל ממטבחים וממשיך למרקט תאורה עצום. אחרי שוטטות במתחם המטבחים המרהיב, תבינו שישנם בעיקר שלושה סגנונות מטבחים – מודרני עם קווים נקיים, כפרי עם יותר פרטים וחומרים טבעיים, ואחרון חביב קלאסי כבד. כל ספק יכול לבנות לכם את המטבח שאתם רוצים, לכן כדאי לבחור אחד (עדיף כזה שכבר בדוק ומומלץ).

תכננו לכם יום שלם במתחם המטבחים (או בזבוז של יומיים, ואפילו יותר, אם באתם לא מוכנים). מטבח זה דבר חשוב, מורכב ויקר, ולכן רצוי לא לחפף בנושא. “כי מטבח”, תאמר לכם כל סבתא, “לא מחליפים כל יום”. צריך להעביר למעצבים הסינים את מה שאתם רוצים בדיוק, ולוודא שלא נשארו קצוות לא סגורים. בונוס נוסף שלא תמצאו בארץ- איכות החומרים. כאן תוכלו לבחור את חומרי הגלם, ולקבל הצעת מחיר במקום כך שיהיה ברור איפה אפשר להוזיל, ולצאת ב-50% פחות. בנוסף, כדאי לבקש הדמיית תלת מימד, כדי שתוכלו לוודא שבאמת הבינו אתכם.

קניון הרהיטים הגדול

דלתות

בהנחה שאתם עדיין על הרגליים, אחרי עולם המטבחים, מגיעים לאזור הדלתות. מרינה: “ניתן למצוא דלתות באתרי קניות שונים. עם זאת, אני ממליצה להזמין מאותו ספק שהזמנתם ממנו מוצרי נגרות אחרים. עדיף לעשות את זה לא רק בשביל להוזיל את העלויות, אלא כדי לאפשר בקרת איכות אופטימלית בהמשך. קל יותר לחברה המייצגת לפקח על תהליך הייצור כאשר עובדים עם ספק אחד”.

עולם הצבעים

“אחת הלקוחות שלי עשתה קנייה של חלונות, ואחרי שחזרה לישראל החליטה לעשות השלמות ולהתאים אותם לצבע של הפרופיל. דוגמית לא הייתה לה, לכן היא ביקשה מהמפעל לספק לה את המספר של הצבע. בעיקרון, היא צדקה, כי כל צבע שאתם מכירים ממוספר ומקוטלג ויש לזה תוקף בינלאומי (זה נקרא מניפת RAL). הדבר מקל בהתאמת צבעים אפילו שאין לכם דוגמית בידיים. אך חשוב לדעת שמניפת RAL לא תקפה בסין, וברוב המפעלים לא יבינו על מה מדובר. קיימת גרסה סינית, אבל זה לא ממש רלוונטי כי היא משתנה מספק לספק. למשל, כשתזמינו דלת היא כן תהיה צבועה בצבע שביקשתם, אבל ספק אחר כבר לא יבין את המספרים. מה שאפשר לעשות הוא להצטייד במניפת RAL לנסיעה, וכאשר אהבתם צבע מסוים, לנסות להקבילו לצבע סיני”.

קרמיקה – Guess

לכלים סניטריים, מומלצת החנות Guess. זוהי חנות יצרן שנמצאת במרקט של קרמיקה וכלים סניטריים בפושן (30 ק”מ מגואנזו) והיא אחת הרציניות והמומלצות. היא מרכזת המון סוגים וסגנונות של כלים סניטריים, פלוס איכות ומחירים טובים.

ריהוט

בפושן-שונדה (איזור פושן) נמצא ריהוט מכל הסוגים; חנות Viva Bella המהממת נמצאת בקניון הרהיטים הגדול. זאת אחת מהחנויות היפות שעושות חשק לקנות את כולה. יש בתוכה כמה עולמות תצוגה – כל אחד מלא בחפצים מדהימים שנבחרו בקפידה: חדר של קבינטים מעץ וזכוכית, פינות עבודה מדהימות, כיסאות רטרו אלגנטיים ועוד. המחירים: החל מ-1,000 ₪ לכורסאות, החל מ-6,000 ₪ לשולחנות עץ ענקיים, והחל מ-10,000 ₪ לסט לסלון (ישיבה ל-7 כולל הדום). בחנות ניתן למצוא גם אביזרי נוי, ועוד.

המרקט הכי מפואר בפושן, לא סתם קרוי בשם Louvre. הלובר עולה לגובה של 41 מטר, עם 8 קומות תצוגה, אשר השטח הכולל שלהן הינו 183,000 מ”ר. כיום, הלובר הוא הקניון לרהיטים הגדול בעולם. אפשר למצוא שם כל מה שקשור לריהוט: סלונים, שולחנות, מיטות, כיסאות, ספות, חדרי ילדים, ריהוט גן, ואזות, קישוטים, תאורה דקורטיבית, מכשירי כושר, ריהוט משרדי ועוד. בלובר מוצגים הרהיטים הכי יפים ואיכותיים של המרקט. הרהיטים והמחירים שלהם יותר יקרים משאר המרקטים, לכן אם אתם רוצים משהו שעולה ממש גרושים – חבל על הזמן שלכם. כמובן שהכל יחסי, עדיין אתם קונים את הפריטים במחירי יצרן, וסך ההוצאות כולל משלוח בדרך כלל נמוך ב-30% בהשוואה לרכישה של רהיטים דומים בארץ. כאן אפשר לראות את המבצעים החמים ולקבל מושג על המחירים (צריך להכפיל את המחיר ב-0.8)

איך תתמצאו ב-Louvre? מדובר בשטח עצום, מה שעלול לבלבל את הקונה אשר מוגבל בזמן. על מנת לא ללכת לאיבוד ולהיות ממוקדים, כדאי להסתכל על המבנה של ה”לובר” קצת לפני. בקומת כניסה תמצאו את ריהוט הגן, האקווריומים ומכשירי הכושר. בקומה השניה, מבחר ריהוט מודרני וריהוט ילדים. הקומה השלישית מיועדת לחובבי הסגנון הניאו-קלאסי. בקומה רביעית– סגנון אימפריאלי, Versace, ותאורה. בקומה החמישית- סגנון קלאסי וריהוט משרדי. אביזרי הנוי נסקו עד הקומה העליונה.

הכתבה פורסמה במגזין Fine&Stylish

stylish



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נהניתי לקרוא את הכתבה. אנחנו בשנזן ויש לנו מספר ימים פנויים. היכן בשנזן ניתן למצוא מרכזי קניות לריהוט, תאורה, ברזים וכו׳?
    תודה על כל עצה.